Mobiel

6 september 2017 - Les Portes-en-Ré, Frankrijk

We zijn even minder mobiel, zowel op de weg als via wifi. Aangezien ik alles op mijn telefoon moet tikken lukken de reisverhalen iets minder goed. We hebben inmiddels met wat zeer kleine materiële ongemakken te maken gehad die bijna allemaal opgelost zijn. De belangrijkste, een lekke kite, was nog dezelfde dag vakkundig door ons gerepareerd. Het gaat super lekker en de vrijheid begint te wennen. Het feit dat de wereld weer doordraait rond de klok van 7, berichten van ex-colllega's mijn mailbox overspoelen en de leerkrachten in het ganse land het na hun eerste werkdag al over staken hebben, doen ons beseffen in wat voor bevoorrechte positie wij ons bevinden.

We zitten nu op Ile de Ré op een zeer luxe resort met Stanny, Mike en James. Heerlijk om je onder te dompelen in de weelde van verwarmde zwembaden, fitnesszalen en oesterbarren.

1. Hans en Marleen:
    6 september 2017
    Leuke foto's van jullie met de kinderen geniet er maar lekker van want hier gaan we de herfst in, wij vertrekken zondag weer naar Turkije en daar is het nog zomer. Leuk om jullie te volgen. Veel plezier.
  2. Najat Agadour:
    3 oktober 2017
    Lieve Joey, wat een leuke foto's zeg. Ga lekker genieten en heel veel plezier!!! Veel liefs van Juf Najat
  3. Mireille Ter Beek:
    3 oktober 2017
    Wat een super leuke foto's! Lekker genieten! Jilles heeft gisteren jullie bewoner uitgenodigd voor een wijntje, vond hij super leuk! Zal laten weten hoe het was! Liefs Mireille
  4. Hans en Marleen:
    3 oktober 2017
    Het ziet er allemaal leuk uit. Klopt het dat ik jullie ook met klaas zagen golfen. Waar zitten jullie op het ogenblik in welk land ? Houden kontakt .Groetjes Hans en Marleen.