Ouarzazate, Marokko

Twee maanden Dakhla

6 april 2018 - Ouarzazate, Marokko

Het is alweer een tijd geleden dat er een verhaal online is gezet. Bij deze dan een heel kort stukje over onze periode in Dakhla, het zuidelijkste puntje van onze reis.
Aanvankelijk waren we van plan 3 weken naar Dakhla te gaan. Het zijn uiteindelijk 2 maanden geworden die omgevlogen zijn. Met name doordat we wat mede-reizigers en kiters hebben ontmoet, met wie we overigens nu ook door het binnenland van Marokko reizen, is de reis anders geworden dan voorheen. Het klikte met Barry, Eva meteen en het was heerlijk om samen de wateren van Dakhla te verkennen. Hun hondje Paddy is de grootste vriendin geworden van Joey en Mae en nog iedere ochtend komt Paddy een rondje doen over onze bedden in de camper.

Ik denk dat de 3 filmpjes en de foto's een goed beeld geven van de geweldige tijd die we in Dakhla hebben gehad. Nu op naar het noorden om het binnenland van Marokko te verkennen.

1. Marjo en Wim:
    7 april 2018
    Prachtig! Ook oma alles laten zien! Zij vond het ook schitterend om jullie zo te zien genieten!
    Goeie reis verder en ......... blijf genieten😀😘😍 Groetjes en 💋💋💋, oma, Marjo en mijzelf.
  2. Stanny:
    7 april 2018
    Wow wat een super foto's!! Alleen maar genieten zo te zien!!! Ik mis mn knappe nichtje en neefje wel hoor als ik ze zo voorbij zien komen..en jullie ook natuurlijk 😉.
  3. Bernadette:
    8 april 2018
    Wat een super mooie reis zijn jullie aan het maken zeg , wat een belevenis zo met z n viertjes ,Super !!
    Nog lekker genieten dus XX
  4. Frank:
    9 april 2018
    Leuk om te lezen en te zien. Veel plezier!